Kaj je umetniška lepota?

Denise študira in poučuje umetnost in slikarstvo že več kot 40 let. Za svojo umetnost in oblikovanje je prejela številne prestižne nagrade.

kaj-je-umetniško-lepoto

Denise McGill

Kaj je res lepota?

Sem umetnik. Ves čas se mi predstavlja lepotna težava. Kaj galerije hočejo in ne želijo obešati; kaj ljudje želijo in nočejo okrasiti naokoli; kaj je in kaj ni lepo. To je zelo zanimivo vprašanje, ker nekateri ljudje najdejo lepoto v najbolj nenavadnih stvareh, druge benigne stvari pa jih odbijajo.

Moj prvi impulz o tem, kaj je lepo, je določiti, kaj ni ... vsaj meni. Ali kar je zame 'grdo'. To je lahko zelo osebno in subjektivno, toda kot ljudje imamo nekatere stvari skupne točke. Zlo zame je nekaj, kar me zadene v jami mojega bitja, stvari, zaradi katerih se mi želodec obrača, stvari, ki potegnejo negativna čustva, kot so strah, strah, sovraštvo, žalost, depresija. Slike, ki so temne in napolnjene s podobami krvi in ​​črevesja, so zame negativne. Slike, napolnjene s svetlobo, upanjem, veseljem, življenjem in ljubeznijo, so zame čudovite.

To se mi je vedno zdelo tako smešno, da si ljudje želijo biti v bližini nekoga, ker so lepi. Podobno je, ko nabirate žitarice z zajtrkom glede na barvo namesto na okus.

- John Green, avtor knjige Paper Towns

kaj-je-umetniško-lepoto

Denise McGill

Lepota v nemirnem svetu

Spomnim se, da sem nekoč slišal zgodbo o umetniškem tekmovanju, kjer so tekmovalce prosili, naj naslikajo 'umirjenost'. Večina umetnikov je travnike in sonce obsijanih dreves slikala s pastoralnimi prizori. Toda zmagovalec predstave je naslikal hudourniški slap, napolnjen z jeznimi oblaki in temno tekočo vodo. Toda v kotu slike je bila veja, v kateri je bilo gnezdo dojenčkov, ki jih je hranila neustrašna mati ptica. Je torej spokojnost odsotnost nobene teme ali težav? Ali pa je to izrezljanje miru sredi težav?

Kip Kornelije

Kip Kornelije

Najlepše ženske antičnega časa

Tako kot sedem čudes starodavnega sveta je tudi sedem žensk, ki so slovile po svoji lepoti. Morda je to mit ali legenda ali morda res; morda nikoli ne bomo zagotovo vedeli. Težava je v tem, da nimamo zanesljivih portretov teh starodavnih lepot. Da ne omenjam dejstva, da je lepota relativna. Kar se danes zdi lepo, morda pred stoletjem ali pred meleno ni veljalo za najlepše. Eno od prepričanj je, da so imele te ženske popolnoma simetrične obraze; leva stran se natančno ujema z desno stranjo. Kot morda že veste, v povprečju nismo popolnoma simetrični. Eno oko je lahko nekoliko manjše od drugega, ena obrv je bila nekoliko višja od druge, en kotiček ust se ne ujema z drugim vogalom itd. Ta domiselnost se mi zdi prednost. Ne glede na to, ali je ali ni, je prepričanje, da najlepši antični čas ni imel napak, morda upravičeno.

Slika Batšebe

Slika Batšebe

Jean Leon Gerome

Doprsni kip Nefertiti

Doprsni kip Nefertiti

Sedem najlepših žensk antičnega časa

Tukaj je seznam sedmih najlepših žensk v starih časih, ki so bile zastopane zgolj zaradi fizične privlačnosti.

ImeBilo jeZnačilnostiBi Aristotel odobril?

Nefertiti

14. stoletje pr.

Labodji vrat in njeno ime, kar pomeni, da je prišla lepa ženska.

X

Phryne

4. stoletje pr.

Gospodarica kiparja Praxitelesa, ki naj bi bila oblikovana za kip Afrodite.

Helena iz Troje

11. stoletje pr.

Prešuštvoval s Parizom iz Troje in zapustil moža, da je zbežal z njim, kar je povzročilo vojno. Obraz, ki je izstrelil tisoč ladij.

Bathsheba

10. stoletje pr.

Prisiljen k preljubi s kraljem Davidom, medtem ko je bil mož Urija Hetej odsoten v vojni. Kasneje je postala mati kralja Salomona. 2 Samuelova 11: 2–4

X

Salome

1. stoletje pr.

Dogovoril se je, da bo v zameno za glavo Janeza Krstnika plesal za Heroda. Hči Herodias. Marko 6: 21-29 in Matt 14: 6-11

Cornelia

2. stoletje pr.

Mati Gracchi, vzor rimske ženske kreposti.

X

Slika Solome

Slika Solome

Giampietrino c. 1510-30.

Velike nesreče prinašajo veliko upanje.

Velike nesreče prinašajo veliko upanje.

Denise McGill

Matematična harmonija

Stari Grki v pitagorejski šoli so videli močno povezavo med matematiko in lepoto, ki je lepoto opredelila kot nekaj s popolno matematično harmonijo. Zlasti so ugotovili, da se zdijo predmeti, proporcionalni z zlatim rezom, bolj privlačni. To je bila formula, ki se uporablja v arhitekturi in kiparstvu. V času renesanse je bil ta zlati rez ponovno odkrit in je postal znan kot klasični ideal. Ali je lepota odsotnost kakršnega koli odvračanja od matematične harmonije? Ali gre za malo harmonije in upanja ter življenja sredi kaosa? To se verjetno vrne k vprašanju, kaj je resnično. Vendar mislim, da najlepši sončni zahodi prihajajo po dežju. Najlepši cvetovi rastejo v najtežjih razmerah. Najlepše slike niso nujno matematično popolne.

Zlato razmerje

Zlato razmerje

Leonardo da Vinci

Zlata sredina

Zlata sredina

(Umetnost je)… izdelek netalentiranih, ki ga neprincipirani prodajo povsem zmedenim.

- Al Capp, govor o abstraktni umetnosti

kaj-je-umetniško-lepoto

iStock

Ali mora biti temno, da vidim luč?

Sumim, da obstaja prostor za izjemo, ker se marsikomu zdijo morbidne, mračne in celo grozljive podobe iskreno lepe za umetnikovo spretnost pri vzbujanju takšnih čustev. Dramatika vsega - žalost, groza ali strah - je med najslajšimi trenutki takšne drame. CS Lewis je napisal v Problem bolečine , včasih je nadzorovana količina bolečine - na primer bolečina v nogah po težkem delovnem dnevu - lahko v veliko veselje. Vem, da marsikdo uživa v mukah teka in treningov za maraton. Je lepo? Ne vem, toda v vsem življenju so elementi užitka in bolečine, enako pa je tudi z lepoto.

Menim, da lepota pogosto vznikne v najtemnejših krajih. Rože, ki vzniknejo skozi beton ali celo po uničujočem požaru ali mavrici po strašni nevihti. Tudi v svoji umetnosti čutim, da včasih moje najboljše delo pride po mojih najtemnejših trenutkih.

Echevaria rastlina in matematična harmonija

Echevaria rastlina in matematična harmonija

Lepota znotraj in zunaj

Strinjam se z Grki, da si prizadevamo za lepo tako znotraj kot zunaj. Bojim se, da danes vidim preveč truda za izboljšanje zunanjega videza in premalo dela navznoter. Prav tako opažam izjemno izkrivljanje 'popolne' oblike ženske. Ko sem nedolgo nazaj hodil po nakupovalnem središču, sem videl lutko, ki je reklamirala kavbojke za prodajo. Noge preskusne lutke so bile tanke zobotrebci, deleži preskusne lutke pa so bili tako anoreksični, da nobena običajna ženska ni mogla vanje. Ali naj bi bil to zdaj novi ideal? Skrbi me za mlade, ki se poskušajo vklopiti v ta ideal. Mislim, da smo se zelo oddaljili od grških idealov popolnih razsežnosti.

Resnična naloga umetnosti je ... urediti naravo in jo narediti skladno in lepo. Umetnik je nekakšen strasten lektor, ki modro nariše slabo črkovanje Boga.

- H. L. Mencken

Nisem prepričan, da se lahko popolnoma strinjam z zgornjim citatom, v resnici pa nekako urejamo in dodamo tisto, kar se nam kot umetnikom zdi bolj ljubko, bolj estetsko prijetno od tistega, kar je dejansko tam. Torej v nekem smislu ni narobe, vendar ne bi rekel, da je Bog kaj napačno črkoval. Rekel bi, da imam drznost to popraviti v skladu z lastno definicijo lepote.

Zoulvisia, lepa, armenska ljudska pravljica

Oblika, delovanje in lepota

Mislim, da smo tako navajeni razmišljati, da kadar gre za lepoto, gre za fizično lepoto. Ali to pomeni, da slepi ljudje ne morejo poznati lepote? In kako je, če bi na to vrgli ključ - je to edini način, da izkusite fizično lepoto skozi vid? Ali je mogoče, da slepa oseba pozna fizično lepoto samo z občutkom dotika? Ali lahko dotik daje tudi občutek lepega? Ne govorim o tem, da bi vam dotik povedal, da ta oseba / predmet verjetno ustreza standardom pod zlato sredino; Pravim, da bi oseba, ki morda še nikoli ni imela vida, lahko s prsti prešla na primer po telesu visoko kondicioniranega športnika in bi lahko našla lepoto v napetosti tega telesa. Če je temu tako, potem ne samo, da potrebujemo oči, da bi izkusili globljo, lastno lepoto, ampak vsaj v nekaterih primerih niti oči ne potrebujemo za fizično lepoto.

Imenuje se tudi zlata sredina.

Imenuje se tudi zlata sredina.

Videti več tistih slik, posnetih v Paint

Žalostno je, da moram kot umetnik zamrzniti trenutek, gesto ali držo na platno ali skulpturo in gledalec nikoli ne more spoznati številnih vidikov (ali fraktalov) resnične osebe. Resnično velik umetnik zajame več kot le trenutek in gledalcu nakaže, da je ta oseba še veliko več. Nisem prepričan, da sem še umetnik, vendar delam na tem.

Čudoviti komentarji

Denise McGill (avtor) iz Fresna, CA, 5. decembra 2015:

CorneliaMladenova,

Tako žalostno je videti tiste mlade, ki se stradajo. Sovražim, kaj lahko naša družba in Madison Avenue storijo za misli tistih premladih in nedolžnih, da bi lahko razmišljali sami. Upam, da se bo nihalo nekega dne zanihalo v drugo smer in oklepalo, bolj okrogle ženske bodo spet veljale za lepe. Hvala za komentar.

Blagoslov,

Denise

Korneliya Yonkova iz Corka na Irskem 5. decembra 2015:

Čudovito središče, Denise. Lepota v našem svetu je tako relativna. Na primer, imam rad plazilce, žuželke in pajke, najdem jih čudovita in neverjetna bitja. Všeč mi je, da jih ustvarjam tudi v mojem Photoshopu. Toda večina ljudi ne sprejme mojih pogledov in okusa, zdijo se jim čudni.

In strinjajte se glede tega, da nam današnje modno podjetje skuša vsiliti videz tistih grozljivih lutk in mnogi mladi se po svojih najboljših močeh trudijo slediti trendu in začeti spominjati na sprehajalna okostja.

Lawrence Hebb iz Hamiltona na Novi Zelandiji 22. oktobra 2015:

Denise

Vsekakor!

Denise McGill (avtor) iz Fresna, CA, 22. oktobra 2015:

Lawrence, kot ponavadi si dobro rekel. Strinjam se, narava je v svoji obliki in simetriji čudovita. In verjetno sem preučeval starogrške definicije lepote, ko sem dobil divjo idejo, da bi o tem pisal. To je v očeh opazovalca! Prav zares! Tako mislim, da če slikam tisto, kar mi je lepo, nekje se bo tudi komu zdelo lepo. Hvala, ker ste kot vedno komentirali.

Blagoslov,

Denise

Lawrence Hebb iz Hamiltona na Novi Zelandiji 22. oktobra 2015:

Deb

Zame je lepota 'v očeh opazovalca'.

Umetnik se po najboljših močeh trudi, da podari nekaj, kar se jim zdi lepo, toda tisti, ki gleda kos, odloči, ali je lep!

Zanimivo ste si ogledali starodavno Grčijo in kako so videli & apos; obliko & apos; in simetrija kot lepa, vendar v naravi ni ravnih črt, vendar me čudovitost narave odnese!

Lawrence

Denise McGill (avtor) iz Fresna, CA, 5. oktobra 2015:

No, draga gospa, tudi mene je to zanimalo. Mislim, da se čez nekaj časa razblini um in vest, tako da tisto, kar je zaskrbljujoče in zastrašujoče, grozljivo in grozljivo, se ne zdi več tako grozljivo. Sprašujem se, kaj počnemo z mladimi, ki jih izpostavljamo preveč nasilju. Toda enako čutim do odraslih. Zakaj lahko gledamo stvari, polne krvi, drobovja, kletvic in nasilja (ocenjeno z R), in ne želimo, da jih gledajo naši otroci. Ali ne bi moralo biti enako za vse nas? Vedno sem se počutil, če ne bi hotel, da ga gledajo moji otroci, potem ne bi smel biti niti jaz. Samo moje mnenje. Najlepša hvala za komentar.

Blagoslov,

Denise

Dora Weithers s Karibov 5. oktobra 2015:

Nekaj ​​časa sem bil zaskrbljen nad otroki, ki so jim predstavljali predmete, za katere sem mislil, da so grdi, in da so jim rekli, da so lepi, vendar ste upravičeno rekli, da je to osebno. Hvala, ker ste delili te zgodovinske vpoglede.

Denise McGill (avtor) iz Fresna, CA, 5. oktobra 2015:

B Brian Hill,

Stvar ni samo „grda“, ampak tiste stvari, ki strah, strah, grozo itd. Vzbujajo kot negativne. Mislim, da ima vsak drugačno definicijo, kaj v resnici je grdo. Mogoče bi tako kot Forrest Gump rekel: 'Grdo je tako grdo' ali kaj podobnega. Prepričan sem, da obstajajo popolnoma lepi ljudje, ki se obnašajo grdo, in tisti, ki niso tako lepi, ki se obnašajo kot lepi ljudje. Hvala za komentar.

Blagoslov,

Denise

B Brian Hill 5. oktobra 2015:

Živjo Denise,

Hvala, ker ste delili svoje misli o lepoti. Moja prva misel je bila na moja dva načina izražanja v pisanju, to sta tema in veselje. Zanimivo mi je, kako ti ni všeč izraz 'grd', ki se ti zdi 'negativen'. To je miselno in domiselno in očitno imate odlične umetniške izkušnje in znanje. Tu se odraža!

Denise McGill (avtor) iz Fresna, CA, 5. oktobra 2015:

Veste, Rachel, s tem se strinjam. Šel sem v eno galerijo in lastnica mi je rekla, da mojih slik NIKOLI ne bo dala v svojo galerijo, ker se po njenem mnenju ne bi prodale. Kot poslovna oseba je dejala, da želi zaslužiti in da hoče, da zaslužim jaz, in edini način, da se to zgodi, je, če v svojo galerijo postavi slike, za katere je bila prepričana, da jih bodo prodali. Rekla je, da sem uporabil preveč BARVE in nihče ni mogel okrasiti okoli toliko barve, zato slik ni bilo mogoče prodati (spet po njenem mnenju). Rekla je, da bo morda premislila, če bom spremenila način uporabe barve. Ko sem odhajal, sem ugotovil, da NIKOLI ne bom dal slik v njeno galerijo, ker ni želela umetnosti, ampak dekor. Toda vsi imajo svoje mnenje in to je samo moje. Najlepša hvala za skok v lepotni pogovor.

Blagoslov,

Denise

Rachel L Alba od Vsakodnevno kuhanje in pečenje 5. oktobra 2015:

Živjo Denise, spet res zanimivo vozlišče. Mislim, da lepota ene osebe morda ni tako lepa za drugo osebo. Obstaja očitna lepota, kot so otroški obraz ali rože ali različno oblikovane snežne kosmiče itd., Ampak poleg tega mislim, da je to osebno. Ne predstavljam si, da bi kaj grdega naslikali, zato bi vam morale galerije omogočiti, da vstavite svoje slike in pustite javnosti, da se odloči, katere so jim všeč. To je samo moje mnenje. Nisem umetnik, ampak običajna oseba. Hvala, ker ste delili to temo.

Blagoslov vam.

Denise McGill (avtor) iz Fresna, CA, 5. oktobra 2015:

Dbro,

Hvala za ta premišljen komentar. Je zanimiva tema, kajne? Ker umetniki svoje življenje in ustvarjalne sokove preživimo v iskanju in upodobitvi tistega, kar nas veseli, kot lepega, se je vredno malo pogovoriti. Prepirala sem se z mladim moškim, ki je skušal opisati lepoto v grozljivi obliki, kot so zombiji. Preprosto se ne morem strinjati z njim. Predvidevam, da ima nekdo možnost, da se nekdo koza po obrazu in trebuhu obrne tako, da upodobi res groznega zombija, vendar ga nikoli ne bom mogel imenovati čudovitega! Moral sem se samo strinjati, da se z mladim ne strinjam. Hvala, še enkrat za komentar.

Blagoslov,

Denise

Dbro iz Teksasa v ZDA 5. oktobra 2015:

Hvala za ta zanimiv članek, Paintdrips! Tudi jaz sem umetnik in veliko razmišljam o tem vprašanju. Sprašujem se, ali je moja umetnost 'resna', ker kot realist samo oponašam očitno? Raje mislim, da praznujem lepoto sveta okoli sebe. Svoje predmete sicer urejam in spreminjam, da jih prosim za oko, toda ali je to dovolj, da postanejo »sposobni za življenje« v svetu umetnosti? Na splošno se poskušam osredotočiti na svoje delo in prepustiti sodbo drugim.

Zanimivo je premišljevati, katere lastnosti opredeljujejo 'lepoto'. Prepričan sem, da je bilo izvedenih veliko znanstvenih študij, ki skušajo ovrednotiti to nedosegljivo definicijo. Mislim, da na nek način raje ne bi bil tako kliničen - to lastnost bi raje opredelil sam in jo poskušal predstaviti drugim s svojo umetnostjo - kar verjetno mislim, da smo zato umetniki!

Še enkrat hvala za ta članek, ki spodbuja razmišljanje.